bestdownload
هرچی از بازی بخوای

در اتاقی تاریک واقع در سالن نمایش های E3، کمپانی Sega بازی اول-شخص ترسناک Rise of Nightmares را که برای Kinect در دست ساخت است، به نمایش درآورد. بعد از لحظات نشاط انگیزی که سپری شد، بازیکنان خود را روبروی موجودات ترسناکی دیدند که بازیکنان را وارد اولین قسمت از بازی می کردند. سازندگان اعلام کردند این مرحله از بازی که به نمایش درآمده است، مربوط به ACT III این عنوان می شود. شخصیت اصلی این بازی همراه همسرش به سفری رفته، اما در این سفر همسر او دزدیده می شود. او در این بازی سعی می کند که همسرش را نجات دهد. بازی از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی در یک سیاه چال و روی یک صندلی به هوش می آید.

روبروی او فرد دیگری همانند خودش روی صندلی قرار داشت که شخص دیگری که لباس های خون آلودی به تن داشت، با اره برقی بالای سرش ایستاده بود. پس از مدتی که زیاد هم طول نکشید، آن مرد با اره برقی شروع کرد به بریدن دست مردی که روی صندلی بود و سپس سرش را هم با آن قطع کرد. این سرنوشتی بود که به احتمال زیاد برای شخصیت اصلی بازی هم اتفاق می افتاد، اما خوشبختانه تلفن همراه قاتل زنگ می خورد و برای مدتی اتاق را ترک کرد. او به موجودی که به زامبی شباهت داشت، گفت که مراقب باشد. در این لحظه باز هم شانس به شخصیت اصلی رو کرد. یکی دیگر از زندانی ها که یک پیرمرد بود، سر آن موجود زامبی مانند را کند و سریع شخصیت اصلی را آزاد کرد.

بازیش فوق العاده است.برای ادامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب:Rise of,Nightmares,
ارسال توسط شاهرخ

 

بازی Duke Nukem Forever ركورددار طولانی ترین زمان ساخت برای یك بازی است. پس از چهارده سال، بالاخره Duke Nukem Forever عرضه شد. این بازی از همه لحاظ خیلی عجیب و خیلی متفاوت است. ساختار Duke Nukem با هر بازی ای كه دیده اید فرق می كند و شاید تنها بازی ای باشد كه انتقادات و امتیازهای پایین، هیچ تأثیری بر طرفداران این سری نداشته باشد.

نظر یادتون نره!اگه طرفدار این بازی هستید دلیل خودتونو بگیدو اگه نه بازم دلیل بیارید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:Duke,Nukem,Forever,
ارسال توسط شاهرخ

 

چند سال پیش بود که EA بازی های فوتبالش را با اضافه کردن قابلیت حرکت 360 درجه دگرگون گرد. حال FIFA 12 نیز تغییرات قابل ملاحظه ای داشته و یک کنترل بسیار عالی را به همراه آورده است. به جرأت می توان گفت، زمانی که شما FIFA 12 را بازی می کنید دیگر به FIFA 11 دست نمی زنید. چهار تغییر اصلی در FIFA 12 صورت گرفته که باعث می شوند کنترل بازیکنان در مسابقات راحت تر باشد. این چهار تغییر عبارتند از: تعریف دوباره کنترل بازی، موتور فیزیک جدید، دفاع بهتر و هوش مصنوعی بهتر بازیکنان.

لطفا نظرتون رو درباره فیفا(fifa)وپی ای اس(pes)و مقایسه بین اونا بنویسید.با تشکرbestdownload



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:FIFA,Soccer 12,
ارسال توسط شاهرخ

 

 

اگر این گفته كه "هنر برداشتی از زندگی است" درست باشد، پس هیچ یك از ما دوست نداریم در اكراین زندگی كنیم. بازی قبلی 4A Games یعنی METRO 2033 فضایی به شدت متروك داشت كه از روی كتابی با همین نام از دمیتری گلوخوسکی (Dmitry A. Glukhovsky) ساخته شده بود. این بازی در مسكو و با مضمونی آخرالزمانی اتفاق می افتاد كه نجات یافتگان آن به سیستم زیرزمینی شهر پناه برده بودند كه فضایی مرده و بی رنگ داشت. حالا این سازنده اكراینی ادامه ای برای بازی خود آماده كرده كه METRO: Last Light نام دارد.

آقای دین شارپ (Dean Sharpe) تهیه كننده بازی می گوید: "امكان ندارد كه این بازی بتواند جای دیگری به غیر از اكراین ساخته شود، چون اكراین جایی غمناك و خوف برانگیز است. اكراین به اندازه جهنم غمناك است، خصوصاً در زمستان. به تازگی من دستگاهی كه نور خورشید مصنوعی تولید می كند، تهیه كردم تا روزی چند ساعت جلوی آن بنشینم تا مبادا سرانجام خودم را با گلوله بكشم." واقعاً این دیدگاه فوق العاده ای در صنعت بازی است. این موضوع وقتی بیشتر مشخص می شود كه نمایش METRO: Last Light همزمان با Saints Row پخش شد كه در آمریكا ساخته می شود و ما با این دو بازی می فهمیم كه آن ها در یك دنیای دیگر زندگی می كنند. اگر هنوز از فضای این بازی سر در نیاورده اید، پیشنهاد می كنیم METRO 2033 را تجربه كنید تا درك درستی از Last Light پیدا كنید كه درست بعد از نسخه قبل اتفاق می افتد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:METRO: Last,Light,
ارسال توسط شاهرخ

در جستجوی شكار

سبک: Action/Shooter/First-Person/Sci-Fi
سازنده: Human Head Studios
ناشر: Bethesda Softworks
پلتفرم: ps3

تـاریخ انتشـــار :
TBA 2012
همچنين موجود در:
pc   x360  



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:Prey ,2,
ارسال توسط شاهرخ


 
سبک: Action/Shooter/Third-Person/Sci-Fi
سازنده: Volition Inc
ناشر: THQ
پلتفرم: pc

تـاریخ انتشـــار :
تاريخ انتشار آمريکا 2011/06/07
تاريخ انتشار ايران سه شنبه 17 خرداد 1390
همچنين موجود در:
ps3   x360  



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 23 / 3 / 1390برچسب:Red Faction: Armageddon,
ارسال توسط شاهرخ

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 41203
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content